ТоуризмЧетверг, 24.05.2018, 09:22

Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Каталог статей | Регистрация | Вход
Тренинг «Технология Исполнения Желаний» (без отзыва)
Тренинг «Технология Исполнения Желаний»
Тренинг «Технология Исполнения Желаний»
Наука Приворотных Слов (без отзыва)
Учебное пособие
Учебное пособие "Технология мягких манипулиций"
Главная » Статьи » АВТОМИР

Audi 80 B4. Автомобиль для практичных людей.

Автомобілі «Ауди» є одними з найбільш поширених серед старих іномарок. Маючи просту та надійну конструкцію, вони до того ж відрізняються невисокою ціною запчастин і найвищої корозійною стійкістю кузова. Однак характерні «болячки» є й у них. У цьому матеріалі ми хотіли б розповісти про проблеми, на які власникам і покупцям варто звертати увагу. Добре себе зарекомендувала «Ауді 80», по-простому «бочка», піддалася рестайлінг в 1991 році. Рестайлінг не обмежився тільки зміною зовнішності. Були модифіковані старі двигуни, з'явилося кілька нових. Серйозно була дороблена підвіска: змінилася її геометрія, змінилася конструкція задньої балки, змінилися характеристики амортизаторів, отчего поведінку машини на дорозі істотно покращився. 
Головним козирем «Ауди» у боротьбі з конкурентами є оцинкований кузов, чудово захищений від корозії. До речі, знамениті ZZZ нічого спільного з потрійний (!) Оцинковки не мають. Це просто три порожніх місця в VIN-номер, які виробник заповнює літерами Z, мабуть, від слова Zero (нуль). Тому, панове покупці, читайте керівництво по експлуатації, там це написано. Друга перевага - порівняльна простота конструкції і, як наслідок, висока ремонтопридатність. Незважаючи на те що «Ауді» та «Фольксваген» - «близнюки-брати», якість обробки і зборки салону в «Ауді» значно вище, і якщо колишній господар ставився до машини більш-менш акуратно, салон і після багатьох років експлуатації залишається в прекрасному стані. Багато цінують «восьмідесятку» за Непомітний, але солідний зовнішній вигляд. При цьому кузов володіє високою жорсткістю на кручення: у вивішені на домкрати машини двері відкриваються і закриваються так само легко, як у що стоїть на всіх колесах. Спинки задніх сидінь складаються в пропорції 40:60, що підвищує можливість перевезення вантажів.
 
Стара хвороба «Ауди» - течь гідропідсилювача керма. При цьому слід застосовувати для долівкі в систему тільки рекомендовану виробником рідина. Таку ж можна зустріти в упаковці FEBI. Застосування іншої рідини, наприклад, LHM, може лише посилити положення.
З-за особливостей аеродинаміки кузова на швидкостях вище 120 км / год автомобіль трохи гірше тримається на дорозі, і слід бути уважним, адже поворачіваемость «восьмідесяткі» і так близька до надмірної. Ззаду через сильно вигнутих бічних стекол мало простору на рівні голови.
Двигуни
Бензинові. Дволітровий бензиновий двигун, який прийшов на зміну «всефольксвагеновскому» двигуну об'ємом 1,8 літра, має дві модифікації - 90 і 115 л. с. Краще другого двигун не только из-за потужності, але й тому, що він оснащений розподіленим вприскуванням з октан-коректором, легше пристосовуються до нестабільності якості палива. 90-сильна ж модифікація має центральний впорскування Monojetronic, при згадці про якому всі механіки незадоволено морщатся. Збільшення об'єму до двох літрів негативно вплинуло на здатність двигуна працювати на високих обертах - «гвинт» їх до обмежувача не варто: висока ймовірність обриву шатун, після чого мотор перетворюється в борошно. Однак виріс момент на «низах», що зручніше при спокійній міській їзді.
Економічність цих двигунів добра, незважаючи на восьміклапанную схему.
«П'ятірка» об'ємом 2,3 літра зарекомендувала себе з давніх пір дуже добре, і з нею невелика за розмірами «бочка» перетворюється на «кулю». При цьому двигун досить помірно тягне бензин з бака. Незважаючи на вищенаведене, при купівлі «Ауди 80» з двигуном 2,3 слід бути уважним. Такі машини купують любителі їздити швидко, тому мотори часто виявляються здорово зношеними.
V-подібна «шістка» об'ємом 2,6 літра на початку випуску таких модифікацій викликала масу захоплених відгуків у пресі. З нею «восьмідесятка» стає дійсно швидкої машиною. Але насправді виявилося, що не все так добре. Низька якість матеріалу клапанний втулок призводить до необхідності ремонту головок блоку вже через 150 тисяч кілометрів пробігу, а невдала конструкція поршнів, в яких швидко «розбиваються» канавки під кільця, - до підвищеного витраті масла і знову ж таки - до дорогого ремонту.
Дизельні. Двигуни об'ємом 1,9 літра мають загальний недолік - малу жорсткість блоку. Из-за того, що блок «гуляє», часті випадки прогара прокладки головки блоку. При ремонті - підвищені вимоги до якості запчастин. З усієї гами дизелів варто виділити лише 1,9 TDI. Один з перших моторів з прямим вприскуванням, незважаючи на те, що працює досить жорстко і має високу вібронагруженность, відрізняється феноменальною паливної економічністю. Правда, при цьому вимогливішими до якості солярки. Та й паливна апаратура складніше і дорожче в ремонті.
Трансмісія
Трансмісія відрізняється високою надійністю і невибагливістю. Виробник стверджує, що в коробках передач масло не потрібно змінювати під час всього терміну служби. Немає підстав не довіряти цьому, але після покупки старі машини масло варто все ж замінити - хто знає, що там було до вас. ШРУСи «ходять» по сто тисяч і більше, якщо стежити за станом пильники і не рвати приводу навмисне. Виняток становлять повнопривідні модифікації. Більш складна трансмісія коштує дорожче й вимагає до себе підвищеної уваги, тому без необхідності придбання повно модифікації навряд чи виправдано.
Підвіска
У передній підвісці швидко зношуються опори амортизаторів. Міняти їх потрібно вчасно, інакше слідом доведеться міняти амортизатори. Благо опори недорогі, порядку 8-9 «зелених» рублів за штуку. Амортизатори з машин попереднього покоління збігаються з розмірами, але ставити їх небажано, тому що вони мають інші характеристики. Заміна кульових і сайлентблоков знадобиться приблизно через 50-60 тисяч кілометрів пробігу, помітною пролом у бюджеті це не проб'є.
Задня підвіска на передньопривідних машинах проблем не створює, єдине, за чим треба стежити, - стан сайлентблоков задньої балки. Вони досить хліпкіе, а їх вихід з ладу створює небажані навантаження на задні амортизатори і призводить до передчасного виходу їх з ладу.

«Ауди 80» з дволітровим бензиновим мотором потужністю 115 л. с. - Це самий зручний і оптимальний варіант. З дизелів, можливо, - атмосферне 1,9, і то з застереженнями. TDI же, що був у вживанні, може в разі поломки розорити власника, тому від рекомендацій утримаємося.


Источник: http://avto-st.ucoz.ru/publ/6-1-0-223
Категория: АВТОМИР | Добавил: cova-st (16.02.2009)
Просмотров: 242 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Архив записей

Здоровый образ жизни по методу "Ключ"

Copyright MyCorp © 2018
Сделать бесплатный сайт с uCoz